ДА СЕ УКИНЕ ЕКСТЕРНОТО ТЕСТИРАЊЕ ВО 2013
Kontaktiraj go avtorot na peticijata
Ovaa tema na diskusija e avtomatski kreirana od peticijata ДА СЕ УКИНЕ ЕКСТЕРНОТО ТЕСТИРАЊЕ ВО 2013.
bube |
#12762013-05-21 23:36Ako za edna godina nas ne ne ocenale togas za 1 den niss ne prajme ako e za taka zoso ojme naskola 9 meseci daj neka ni receja profesorine naucetego cel ucebnik za 9 meseci i dojte eden den naprajte test ke vi stavime ocenka... pa stvano ne e fer ova e bezvrska =) |
Gostin |
#12772013-05-22 01:14Причини зошто треба да се укине Екстерното тестирање: ( регруртирани од првите две горенаведени категории, можно е и по некој сезонец) и казни за последните 20 % (регрутирани од казнената експедиција, можно е и по некој сезонец ). Дека ќе казнат......сигурен сум, а дали ќе наградат....искрено се сомневам. Заклучок: Во недостаток на креативност и идеи за унапредување на образованието и образованиот процес, во недостаток на машкост да отпуштаат од работа професори ( кој очигледно ќе останат без часови со нашиов кинески наталитет ) или пак да го решат тоа прашање со намалување на фондот на часови и бројот на деца во паралелката, господата од МОН го измислуваат екстерното тестирање за да имаат оправдување за казните и отказите од работа.
Има уште 1000 „Зошто “, ама нема ни 1 „ Затоа “ |
Gostin |
#1278 Re:2013-05-22 04:25Знаењето неможе да се измери со ниеден кантар а не само со еден тест.Постои и изрека мери девет пати а потоа сечи,затоа што може да се згреши во мерењето,ова се изреки од народот што важат.Пример според скала на проценка на тест ученикот од 31до 54 бода треба да освои двојка од 100 можни но некои ученици со 31 бод освоил 2 а некој со 54 исто 2 а слично можи да се случи на другите тестови па затоа наставниците водат евиденција а сега кога основното и средното е задолжително сите треби да завршат па така и оној ученик со само со неколку бодови или со 0 ќе добие двојка затоа што ако наставникот напише единица треби да образложува пред психолошко-психолошката служба,пред директорот ,пред родителите,наставничкиот совет и разни советници и инспектори а на екстерното со рускиот рулет на заокружување можи оној со 1 да добие двојка или тројка по игра на среќа затоа што тој може само да добие на екстерното а тие со 4 или 5 можат да потврлат на тестот што е логички бидејќи за неколку дена неможе да се научи се а не математика која се полага прва на 27 мај па сигурно сите се под стрес што се одлични и многу добри а слабите ученици се привилигирани и ќе си се ладат овие денови ако сакаат ќе заокружуваат на среќа или ќе ги остават неодговорени за инает на наставниците бидејќи секако двојка ќе имаат за накрај година. |
Gostin |
#12822013-05-22 05:53Дали воопшто постои некој надвор од членовите на Министерството за образование што е ЗА екстерното оценување? Ако има, чисто се сомневам дека личноста многу вложила во своето образование, или пак има деца кои цела година се трудат да го постигнат најдобриот можен успех. Јас не сум совршен ученик. Има многу денови кога не сакам да учам, сум пропуштила да напишам неколку домашни работи и ми се случило да се појавам на училиште не спремна за часот. Јас сум човек, исто како и сите вас. Но, сакам да го живеам животот со добар факултет, добра работа и да им обезбедам добра иднина на мојата сегашна и идна фамилија. Па затоа, додека беа во тек натпреварите, освоив 2 први места на државни натпревари, а за регионалние да не набројувам. Земав стипендија една година, па Министерството ми ја укина поради нивна грешка. Не дозволив тоа да ме демотивира, напротив, учам уште повеќе од тогаш. Сум запишана на математичко подрачје и имам 9 часа математика неделно. Замислете како изгледа оценувањето - ни се поклопуваат сите тематски, сите полугодишни и сите годишни тестови и писмени во период од 2 до максимум 3 недели. Значи, ако не учам со ред, нема шанси да поминам со сите петки. Епа така, учам цела година скоро секој ден, а истото го прават и мнозинството од моите соученици. Од 25 ученици, со просек 5.00 се само 4-5 ученици. Јас имам една четворка по предмет што ми е многу тешко да го совладам. Во суштина, и математиката ми е тешка, и не сум на исто ниво со некои од другите петки во класот, но професорот гледа дека редовно работам, дека учам и постигнувам најмногу колку што можам и дека тестовите ми беа многу лоши откако ми пиша 3. Тогаш бев под притисок да ја поправам оцената и нон стоп правев грешки. Професорот ми пиша 5 на полугодие, и од тогаш ми се нема случено да изгубам ниту еден поен на тестовите по математика. А, сега го чувствувам притисокот на екстерното. Што ќе се случи ако се блокирам сред тестирање и тестот ми е слаб? Зарем тоа ќе биде оцената на се што сум постигнала низ текот на целата година? И нека ми објасни некој што знае, како можам јас да ги памтам сите латински имиња по биологија и сите функции на градителите на човекот до детаљ, или пак секој датум по историја, секоја формула по физика, секоја реакција по хемија...? Спрема министерството, за 5ка, ученикот мора се да знае безпрекорно. Дали постои таков ученик кој во 60 минути ќе го изрецитира цел учебник по биологија? Да ни даваа тестови на секое тромесечие ќе беше добро. Нека ни предаваат професорите, а нивните тестови нека не оценуваат. Ве молам размислете што ни правите нас на децата, учениците, и дали воопшто вреди. |
Gostin |
#12832013-05-22 06:40Namesto da se fatat za rabota vo podobruvanje na obrazovanieto tie ( od Miniwsterstvoto za obrazovanie i Vladata) udrija na decata. Predlagam prvo tie da se testiraat na celo so premierot bidejki site se neposobni, pa da javno se objavat rezultatite od testovite. Da vidat site so " kogo" sdi imame rabota |
Gostin |
#12852013-05-22 06:51golema nepravda za ucenicite i za sovesnite nastavnici.Decata vo osnovnoto obrazovanie se optereteni poveke od tie na fakultetite.Obrazovanieto i taka e haos,bez nikakvi normi.Eksternoto testiranje samo ja prelea casata.Dosta veke, samo kopirane programi na nacii daleku ponazadni od nas,ili pak tie vrsat eksperimenti so nas.Ucenicite gi testiraa sekoi dve nedeli.Pa ostavetegi na raat. |
Gostin |
#12862013-05-22 07:09Neka gi testiraat studentite i profesorite od privatnite fakulteti pa da vidat kolku e objektivno ocenuvanjeto na profesotite. Plati pa ke dobies diploma. Kako moze dete od 10,11,12,13,14..... godini da mu vleze vo glava kniga od 180 stranici i toa po eden predmet a kade e drugiotpredmet. Prepisaa od nekoja zemja nekoe testiranje pa nasite deca se zamorcinja za ispituvanje. Necovecnooooo, nehumanoooo. Site temi od ucebnicite po sekoj predmet se testirani i oceneti sto sakaat uste. NEEEEEEEE ZA EKSTERNOTO TESTIRANJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Gostin |
#12872013-05-22 07:10Pocittuvani dali ova ke ima efekt testiranjeto pocnuva na 27.05. i toa so najmalite na vozrast od 9 i 10 god. |
Gostin |
#12892013-05-22 07:35Немам ништо против екстерното оценување, отсекогаш постоеле просветни инспектори кои ја оценувале работата на наставниот кадар и тоа е оправдано и нормално, НО: таа оценка да влезе во крајната??? По која логика? Па нашиот систем подразбира периодично оценување, а не 1 годишно! И што се случува сега: професорите, успаничени за својата положба, вршат таков притисок врз учениците, да јадниве и да знаат нешто, ќе згрешат на тестот! Почитувани оние кои треба да ги оцените професорите, свесни ли сте колкава штета им нанесувате на учениците? Ѕирнете малку во училниците каква е состојбата сега, оваа недела! Редовни писмени, тестови и испрашувања за крајна оценка и згора на се` таков невиден притисок во стилот „леле, кај баш тебе те избраа за мојот предмет...“ и, најдете поинаков начин за оценување на професорите, НЕ НА ШТЕТА НА УЧЕНИЦИТЕ!!! |
гостин |
#1290 Екстерно оценување2013-05-22 07:40На факултет денеска испитот се полага на колокввиуми, а од учениците се бара на крај на учебната година да полагаат на цел материјал.И еден тест не е мерило на знаењето на учениците или објективноста на оценувањето на наставниците. На наставниците бараат докази и инструменти и физичко, музичко да ги сликаме ли учениците како вежбаат физичко, па да докажеме и музичко како пеат. |
Gostin |
#12912013-05-22 07:55Ovakva presija na deca mislam deka seuste nikoj ne napravil.Sekoj den se menuvaat spisoci na koi predmeti ke se polagaat,a pokraj se ucebnata godina kako da e veke zavrsena zatoa sto site se preokupirani so eksternoto.Treba site da bideme edinstveni i da im pokazeme deka nemozat da si igraat so nasite deca i nasite nervi.Pozdrav do cela Makedonija. |
Gostin |
#12932013-05-22 08:14Mozebi treba da se ispita kvalitetot na nastavata na profesorite, no ne preku decata. Materijalot od cela godina e mnogu obemen i ne moze realno da se sogleda negovoto sovladuvanje samo preku eden test, koj se vrsi pod pritisok. |
Gostin |
#12942013-05-22 08:14Treba da se ocenuvaat profesorite, no za celokupnata rabota niz celata godina, a ne samo preku eden test. |
Gostin |
#12952013-05-22 08:19Да да, "супер" e ова екстерново. Дај да ги видам јас овие од министерство цела година на секој две недели да имаат по 4-5 теста по 14 предмети и на крај дополнително да им удриме екстерно за цела година по кој било предмети и да видиме како ќе им е нив. Многу биле тие јаки можат од еден тест од 30 прашања да утврдат за цела година да им е алал, супер сте батиња ;) Укинете го со време па да се израдуваме на крајов од годинава |
Gostin |
#12972013-05-22 08:23Kako e vozmozno so samo eden test od 30 prasanja da se oceni znaenjeto na eden ucenik. Ako e taka togas decata ne treba voopsto da odat na uciliste i na krajot na godinata neka gi testiraat na cel materijal i neka gi ocenat.Ova e sprotivno so site metodi na ocenuvanje, bidejki godisna ocenka se formira vrz osnova na kontinuirano ucenje, isprasuvanje, testiranje, iarabotka na proekti, aktivnost na cas i mnogu drugi. Dokolku pak MON saka da go preispita ocenuvanjeto na nastavnicite za toa neka si najde drugi metodi, a ne preku ucenicite.I kako e mozno da se zaklucat godisni ocenki , koga zakonsko pravo e na sekoj ucenik da bara da odgovara i da poravi ocenka do 10 juni. Ova e vo sprotivnost so site zakoni i normi. |
Gostin |
#12982013-05-22 08:33Mislam deka eksternoto testiranje ne e resenie za ocenka na nastavnikot.Dovolno e da se vratat starite standardi ,so inspekcii ,bez prethodno zakazuvanje na samiot cas.Da se vidi rabotata ,planot na realizacija na istiot od sekoj nastavnik |
Gostin |
#13002013-05-22 08:56OVA E TOTALNO EKSPERIMENTIRANJE SO NEIZDRZANA PRICINA.SITE ZNAEME DEKA NASEVO OBRAZOVANIE E NEFUNCIONALNO I NE SAMO KAJ NAS TUKU IVO REGIONOV/ OSVEN ZAPADNOTO/KAJ NAS OBRAZOVANIETO E KAKO CEK BEZ POKRITIE.,TREBA KORENITI IZMENI VO FUNKCIJA NA FUNCIONALNOSTA. |
|
Дали има нешто што сакате да го промените?
Промените не се случуваат со молчење. Авторот на оваа петиција застана и презеде акција. Ќе го сторите ли истото? Започнете социјално движење со создавање петиција.
Започнете петиција самите виеДруги петиции кои можеби ќе ве интересираат!
ДА СЕ УКИНЕ ЕКСТЕРНОТО ТЕСТИРАЊЕ ВО 2013
15474 Kreirano: 2013-04-12
ОТВОРЕНО ПИСМО НА ЕВРОПСКИТЕ ПИСАТЕЛИ
6348 Kreirano: 2015-10-26
И НИЕ СТУДЕНТИТЕ САКАМЕ БЕСПЛАТЕН ЈАВЕН ПРЕВОЗ !
6061 Kreirano: 2012-10-20
STOP ZA 5G
5740 Kreirano: 2020-03-26
Иницијатива за признавање на македонските возачки дозволи во Шведска
5250 Kreirano: 2018-12-02
Petition to UNESCO - Against Discrimination of Macedonian Language
3809 Kreirano: 2010-11-16
Sloboda za Pale Ilovska. 23 godisna devojka od Veles, koja borejkji se za zdiv, vo samoodbrana izvrsuva ubistvo.
3425 Kreirano: 2021-09-30
ПЕТИЦИЈА ЗА ПРОМЕНА НА МАКЕДОНСКИОТ ЗАКОН ЗА ЗАШТИТА НА ЖИВОТНИТЕ
3044 Kreirano: 2013-03-16
Продолжување на породилно отсуство поради зголемениот број на заразени, меѓу кои и деца
1833 Kreirano: 2021-04-03
ДА СЕ УКИНИ ДОДАДЕНАТА МОЌ НА ПОТРОШЕНАТА ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГИЈА 33
1733 Kreirano: 2013-03-16
Фатиме Фетаи како предлог за Јавен Обвинител на Р.Македонија
1729 Kreirano: 2017-06-08
Петиција за поддршка на Др.Бобан Вучевски
1715 Kreirano: 2022-09-08
Bitola saka cist vozduh
1709 Kreirano: 2014-09-04
Барање за вметнување на профилот семејнолог
1578 Kreirano: 2021-05-27
ПЕТИЦИЈА ЗА ИТНО РЕШАВАЊЕ НА ПРОБЛЕМОТ СО ЗАГАДУВАЊЕТО ВО ОПШТИНА БИТОЛА
1321 Kreirano: 2015-12-11
Барање од моторџиите во Македонија
1161 Kreirano: 2011-09-29
Петиција против најавениот концепт за основно образование од страна на МОН и против маргинализација на предметот Историја.
1042 Kreirano: 2020-12-17
Стоп за сапунските серии!
928 Kreirano: 2013-02-12
АРХИТЕКТОНСКИ ФАКУЛТЕТ ДА ГО ОДБРАНИ СКОПЈЕ
695 Kreirano: 2013-04-09
Стоп за понижувањата со Евровизија 2021
612 Kreirano: 2021-03-14