ДА СЕ УКИНЕ ЕКСТЕРНОТО ТЕСТИРАЊЕ ВО 2013


Gostin

/ #1192

2013-05-21 19:21

Прво и основно - оценките на учениците не се само од знаење, туку и од проектни активности и од нивната креативност. Пример: македонски јазик се прават 4 писмени работи во текот на годината каде со пишување на есеј се изразува нашата креативност, и сега може еден ученик за го бива за есеи да пишува, но материјалот не може да го совлада. Доколку на писмените вадел 5, а за материјалот има да кажеме 3, средна оценка доаѓа 4 за крај, а на екстерното ќе извади 2 или 3 бидејќи се оценува само знаење. Каде е овде правдата? Друга забелешка: не се вклучени сите предмети во тестирањето. Па зошто некои наставници да имаат по 60-70 ученици кои се тестирани по нивен предмет, а некои да немаат ниту еден? Ако важи проверката за сите, нека важи за сите, а не да се прави таква дискриминација. Уште една забелешка е тоа што списоците се дадоа 5-6 дена пред екстерното да почне, а во правиникот е наведено дека мора да се дадат најмалку 7 дена пред тестирањето. Зар ова не е отстапување од правилникот? На таков начин со вршење притисок, предизвикување стрес меѓу младината, па и меѓу возрасните нема да постигнете успех во работата, иако мислите дека ова што го правите е исправно.