ДА СЕ УКИНЕ ЕКСТЕРНОТО ТЕСТИРАЊЕ ВО 2013

Лејди М

/ #860

2013-05-20 19:40

Нели е малку контрадикторно ова тестирање со сето она направено од порано? Според мене, луѓето од МОН кои сакаат да ја имплементираат оваа идеја, би требало да полагаат екстерно од нивната област, да видиме дали ќе положат тие. Од друга страна пак, од каква корист се сите семинари кои ги посетуваат наставниците во текот на годините - како на пример, оценување во 21ви век и слично. КОЈА ЛОГИКА Е да се бара од наставниците да прават тематски тестови, чек листи, усмени проверки, да бараат проекти за скоро секоја тема, да вршат постојан мониторинг на напредокот на учениците во текот на годината - тема по тема, лекција по лекција, усмено знаење, и што ли уште не, за на крајот на годината НЕКОЈ КОЈ НЕМАЛ ДРУГА ПОПАМЕТНА ИДЕЈА КАКО ДА ГО ПОМИНЕ СЛОБОДНОТО ВРЕМЕ, да смисли дека е потребно ПИСМЕНО ОЦЕНУВАЊЕ НА ЦЕЛ МАТЕРИЈАЛ (нема потреба да се напоменува дека еден учебник е доста обемен - околу 200 до 300 страници). Ако размислат малку порационално, би требало да заклучат дека не само што со тие тестови ги изложуваат и учениците и наставниците на огромен стрес, туку и дека ако веќе планираат да го спроведат, дека не треба да има казни. Како што разбрав досега, целта на тие од МОН им е да постигнат праведно оценување во училиштата и МОТИВАЦИЈА ЗА НАПРЕДОК. И добро, која е мотивацијата за напредок ако јас цела година учам деноноќно (верувам дека има и други како мене кои поминале многу непроспани ноќи бидејќи имале премногу за учење) и на тестот, од икс причини, добијам тројка наместо петка? Не е тоа начин за подобрување на образовниот систем. Само се надевам дека оваа петиција и коментарите ќе допрат до оние до кои треба да допрат.
И повторно, се прашувам дали ова има некоја логика и дали ова држи вода? Мислам дека не.

П.С. Во некои училишта кадешто се пристигнати листите за полагање на екстерното тестирање, тие не се објавени и се држат во тајност.